Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karnod | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany07.08.2006 @22:44:19 ostatnio na stronie05.02.2010 @22:43:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze124 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~juztowidze    18.02.2007 @11:36:43
niezła modelka no i galeria
_______


!artursadlos    21.11.2006 @19:26:33
masz mega zdjatka bardzo fajnej pani:D
_______




-kuba20    17.10.2006 @07:31:30
dzieki
!artursadlos    17.10.2006 @03:22:23
dzieks. czaszka jaka jest taka jest!Q!!!!!!!!
_______




+roodah    25.09.2006 @17:59:50
no przeciez własnie w tym tkwi diabeł ...w kropelkach różnego rodzaju
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
~limon    23.09.2006 @00:24:58
mam nadzieje, ze jakos sie nie obraziles za tego zarosnietego faceta, czy cos, taka wizje tylko mialem, nic zlego to byc nie mialo, pozdro
_______
Nic w przyrodzie nie ginie... jedynie spełnione nadzieje. S.J.Lec
~lopez89    10.09.2006 @00:33:47
spoko fajnie ze masz kogos kto pozuje bo twoje dziela naprawde sa spoko ;D
_______
(.zzZ)
~Hastur    07.09.2006 @21:59:23
Dzięki
O żesz Ty! Co Ty z tą swoją modelką robisz??? Efekty niesamowite, ale to chyba harówka na pełny etat?
_______
...... ... ......... - ....... .. ........!
^chillinqua    06.09.2006 @10:05:37
wydawalo mi sie ze ocenilam i kolorystyke i kadr i modelke.czyli wszystko na zdjeciu.a czemu modelke? chyba proste,bo jest glowna czescia fotki i zajmuje jej 90%.co maja kompleksy do gustu? ale jak widac musi mi sie podobac.....bo ty robiles zdejcie...
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~Yanns    06.09.2006 @07:47:14
niezła galeria......
~snil    04.09.2006 @00:39:13
fajne foty, spodobała mi się w końcu brunatna kolorystyka nigdy przedtem to do mnie nie przemawiało zbytnio. pzdr!
_______
digart? strange community.
~Hastur    03.09.2006 @13:23:59
Dzięki za odwiedziny!
_______
...... ... ......... - ....... .. ........!
~Etain    03.09.2006 @02:49:45
btw jak ci sie podoba moje nwoe coś?
~Etain    03.09.2006 @02:49:20
myśle o lewym dolnym rogu :P
~Karollinna    03.09.2006 @00:38:08
_______
Nic nie jest pewne, ale wszystko jest możliwe...
^matheooosh    02.09.2006 @16:21:14
spoko
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
~Etain    02.09.2006 @02:03:53
a zapomniałam Twoje fotki są coraz lepsze - dodaje Cię do obserwowanych
~Etain    02.09.2006 @02:03:02
to napewno do mnie? bo gier nie mmam będe bardzo wdzeiczna za ocenienie jakiejś mojej pracy to nie zajmie Ci dużo zcasu a to będzie dla mnie najlepszym pocziękowaniem :P
pozdrawiam serdecznie
!artursadlos    31.08.2006 @20:29:20
milo mi. faje foty i modelka... brrrr:D
_______




rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt